Luokassamme on nyt aloitettu BOYD - Bring Your Own Devices.
Monenlaisia vempeleitä on usein apuna tiedonhankinnassa ja muissa
opiskelutehtävissä.
Koulukuraattori-Senni kävi luokassa vierailulla. Meille muistutettiin,
että keskustelutukea ja monenlaista apua on helposti saatavilla...



















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti