Marraskuussa monenlaista touhua
Marraskuussa aloitettiin fysiikan ja kemian opiskelu. Ensimmäisenä teemana on ollut vesi-jakso ja tunneilla on tehty pieniä kokeitakin.
Marraskuu aloitettiin luokkajuhlalla (1.11.2012)
Leffan jälkeen oli oppilaiden järjestämää ohjelmaa: sketsejä, tietokilpailu, kisailua, herkuttelua,...
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti