11/12

Marraskuussa monenlaista touhua



6a-luokka järjesti tunnin liikuntaesittelyjä salissa. Kiersimme kuusi toimintapistettä.







Marraskuussa aloitettiin fysiikan ja kemian opiskelu. Ensimmäisenä teemana on ollut vesi-jakso ja tunneilla on tehty pieniä kokeitakin.




Marraskuu aloitettiin luokkajuhlalla (1.11.2012)


Leffan jälkeen oli oppilaiden järjestämää ohjelmaa: sketsejä, tietokilpailu, kisailua, herkuttelua,...







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti