Marraskuu aloitettiin luokkajuhlalla 1.11.2012
Lisää kuvia marraskuun sivulla 11/12...
3.10.2012 luokassamme vieraili uutispäällikkö Petteri Mäkinen Tamperelainen-lehdestä. Vierailun pohjalta syntyi myös juttu, joka julkaistaan viikonlopun lehdessä.

Perjantaina 12.10.2012 normaalikoululaiset viettivät KiVa-päivää. Yhden oman luokan luokkatunnin lisäksi teimme pienen retken koulun lähialueilla, siirtolapuutarhassa ja puistossa frisbee-golfin parissa. Ensimmäiset retkieväät mussutettiin heti koulun alueelta poistuttuamme...




