10/12


Perjantaina 12.10.2012 normaalikoululaiset viettivät KiVa-päivää. Yhden oman luokan
luokkatunnin lisäksi teimme pienen retken koulun lähialueilla, siirtolapuutarhassa ja
puistossa frisbee-golfin parissa. Ensimmäiset retkieväät mussutettiin heti koulun alueelta
poistuttuamme...
 



















Käytävää mittaamassa...
 


Tamperelaiset...
 
3.10.2012 luokassamme vieraili uutispäällikkö Petteri Mäkinen
Tamperelainen-lehdestä. Vierailun pohjalta syntyi myös juttu, joka
julkaistiin viikonlopun lehdessä 6.10.2012.

 
Petteri kertoi monenlaista asiaa lehden sisällöstä sekä sen tekemisestä
ja uutisten kirjoittamisesta.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti