Perjantaina 12.10.2012 normaalikoululaiset
viettivät KiVa-päivää. Yhden oman luokan
luokkatunnin lisäksi teimme pienen retken koulun
lähialueilla, siirtolapuutarhassa ja
puistossa
frisbee-golfin parissa. Ensimmäiset retkieväät mussutettiin heti koulun
alueelta
poistuttuamme...


Käytävää mittaamassa...
Tamperelaiset...
3.10.2012 luokassamme vieraili uutispäällikkö Petteri Mäkinen
Tamperelainen-lehdestä. Vierailun pohjalta syntyi myös juttu, joka
julkaistiin viikonlopun lehdessä 6.10.2012.
Petteri kertoi monenlaista asiaa lehden sisällöstä sekä sen tekemisestä
ja uutisten kirjoittamisesta.






















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti